zondag 6 januari 2008

''Moslimjongeren zullen auto's in de fiks steken'' Zo stond het in uw krant van donderdag 29 november jl.

Geachte Redactie,
Ik ben van 1984 op de vlucht, ik ben niet vanwege een religieuze oorlog gevlucht, maar door onderdrukking door diktators, het woord vrijheid kende ik niet.

In 1991 heb ik Nederland bereikt, het land waar ik als kind over haar melk, kaas en prachtige stoffen hoorde.

Het land waar boer en minister hetzelfde recht hebben, waar zwart en blank gelijk zijn.
Het land waar christen en Jood hetzelfde recht hebben, waar Jehova en Hindoe gelijk zijn.
Het land waar New-age en Moslim dezelfde rechten hebben.
Het land waar volwassenen en kinderen gelijk zijn,waar een man met een man mag trouwen, en een vrouw met een vrouw.

Het land waar alles mag en niets moet. Het land waarvan ik dacht, hier moet ik zijn, hier voel ik me veilig, het land waarvan ik dacht, hier ken ik mijn rechten.

Na 16 jaar in het beloofde land te wonen, wordt de Partij van de Vrijheid opgericht, de komst van deze partij heeft bij mij wat vragen opgewekt. Hoelang blijf ik hier wonen? Moet ik opnieuw op de vlucht? Maar waar moet ik heen?

Die vragen stel ik nu aan de Partij van de Vrijheid en de aanhangers van de Islam in Nederland.
Ik wil tegen dhr Khairoum zeggen ''praat met moslimjongeren'', met geweld los je je problemen niet op. En wacht als de film uitkomt, gaan wij met zijn allen naar de Bioscoop de film kijken, want dat is het enigste wat Geert Wilders pijn zal doen.
Geweld is zijn pijnverzachter, als je echt moslim bent, dan weet je wat satan doet, als hij jou tot geweld brengt, hij lacht jou uit, en dat doet Geert Wilders,A.u.b houdt op met alle die onzin.
Wij hebben van dit prachtige land met haar melk, kaas en prachtige stoffen een bloedworst gemaakt.

Abakoula Argalaless

Geen opmerkingen: