donderdag 11 maart 2010

PvdA Spreekt Arabisch


Assalama laikum Redactie,

Wilders: PvdA spreekt Arabisch,
Zo staat het in uw krant van vrijdag 26 februari 2010.
Ik zou u willen vragen om mijn boodschap door te geven aan mijn "Idool" Geert wilders.
Lieve Geert, ik ben een zwevend kiezer, wanneer komt u wel eens met een serieus plan, dat mij en andere duizenden zweefkiezers kan overtuigen om op u te stemmen? Wanneer gaat u de woorden gebruiken die mij over de streep kunnen halen om in u te geloven dat u de juiste man bent die Nederland uit de ellende waar wij nu in verkeren, te helpen?.
Geert, u valt steeds in herhaling, zoals uw toespraak van gisteren in Almere, ik geloof hetgene wat u zegt, het is ons overduidelijk dat wanneer u aan de macht komt, dat u alles zou doen om de Nederlandse taal zuiverder te maken, dat zelfs de woorden zoals "hun" nooit meer terug te vinden zal zijn in de Nederlandse taal.
Maar Geert, kom op, pak uw kans, nu is het het juiste moment om ons te kunnen overtuigen, dat als u de machtigste man van ons land wordt, dat ú zal zorgen dat Nederland in 2020 armoede- en onveilig- vrij zal zijn.
Ik raad u wel aan om het slogan van Obama, "Yes, we can" niet te gebruiken, nee Geert "Yes, we hope". Denk er wel aan dat u niet alléén een land met meer dan 16 miljoen inwoners kan regeren.
Na de toespraak van gisteren begin ik nu mijn vertrouwen in u te verliezen, het was een goed moment om met de juiste boodschap te komen, maar het was alweer over die stomme hoofdoekjes. Geert, Nederland heeft momenteel een aanzienlijk probleem en daar hebben wij een held voor nodig die alle problemen tesamen kan aanpakken.
Geert, "Yes we hope".
Met vriendelijke groet

Abakoula Argalaless

Geen opmerkingen: