zondag 21 december 2008

Menselijk lichaamsvet om honger uit te bannen

Beste Redactie,

Met pijn in mijn hart,mijn ziel, rillingen door mijn lichaam,schaamte in mijn ogen, heb ik het artikel van dinsdag 2 December jl. in uw krant gelezen, om honger uit te bannen middels menselijk lichaamsvet te verwerken in voedsel voor de Derde Wereld.

Ik bedank hier de bedenker van dit verhaal, het doet mij pijn vooral de foto die erbij staat, om arme Afrikanen zieliger te maken, kennelijk heeft de bedenker van dit verhaal niet erover nagedacht om een foto van een goed geproportioneerde mens te plaatsen.

Aan de ene kant is het wel zielig voor de wereldbewoners, want dit toont aan, dat wij met een probleem zitten dat mensen aanzet tot het bedenken van dat soort verhalen.
Ik hoop dat een lid van de Europese Unie dit artikel ook heeft gelezen, zodat zij nog meer voedsel op de markt toelaten dan alleen "kromme komkommers".

Mijn advies aan deze bedenker; koop artikels van eerlijke handel en bedenk iets nuttigs voor onze wereld.
Dit soort bedenksels maken het alleen maar erger.

Om honger uit deze wereld te bannen heb je een eerlijker wereld nodig en wij zijn niet eerlijk genoeg, want het is niet nodig dat elders in de wereld een mens lijdt aan honger. Er is genoeg op deze aarde.

Met vriendelijke groet,
Abakoula Argalaless

Geen opmerkingen: